Το νεό τραγούδι των κρίνων και το σχόλιο του Παναγιώτη Μπερλή

"Όταν είσαι νέος οι συγχύσεις όλες
είναι τόσο ωφέλιμες όσο κι οι αλήθειες.
Κι εγώ που γκρεμίστηκα μέσα στην ίδια μου τη μοίρα
κατευθυνόμουν σαν βολίδα στον μυστικό πυρήνα μου
σ'ένα κόσμο πλούσιο από γεγονότα και συγκινήσεις
γεμάτο πάθος και πνευματική διέγερση.
Ήμουν μια βιογραφία σε διαρκή κίνηση
ένας άνθρωπος που έμεινε για πάντα δέσμιος
της φαντασίωσής του για τον κόσμο.
Όμως ακόμα και σήμερα, κάποιες φορές αργά τη νύχτα
ακούω μέσα στον ύπνο μου τα χαμένα παιδιά
''έι'' να μου φωνάζουν, μέσα απ'τα βάθη του χρόνου."

                     Παναγιώτης Μπερλής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Προτείνουμε

Διαβάστε το βιβλίο "Αναζητώντας Κροκανθρώπους" του Νικόλα Ασιμου σε μορφή pdf

κλικ στην εικόνα ΠΡΟΛΟΓΙΣΜΑ " Ευτούτο το βιβλίο - κι ας φα...